saresk Teşekkür ederim, inşallah çok güzel olur süreç sizin için 🙏🏻
Şimdi şöyle ilki sezaryen olduğu için ikinci doğumda seçimi size bırakıyorlarmış. İsterseniz normal isterseniz sezaryen. Herhangi bir sancı durumu olmadıysa 39. haftaya planlanıyormuş doğum. Hastanede genelde 2-3 gün kalıyormuşsunuz. Hastanede her türlü bakımınıza yardımcı oluyorlar merak etmeyin, hatta ayarlarsanız evde bakıma da geliniyor. Ben 1 haftalık ayarlamıştım, hemşire geldi yardım etti ev işlerine bebek bakımına vs.
Eşinizi alıyorlar burada doğuma sıkıntı olmuyor, pandemide doğum yaptım onda da eşim hep yanımdaydı. Sezaryende de alınıyor. Bana bi hemşire geldi hastanede mesela her şeyime yardım etti, doğumda elimi bile tuttu, duş için yardım etti🙊
Doğuma kadar tahminimce ebe merkezi ilgilenir sizinle, doğum zamanı yaklaşınca jinekolog yapıyor sezaryan olduğu için. 🙃