Kumsal_13 Kzlar beş haftalık hamıleyım az önce peceteyle silince hafif minik br kahverengi akıntı gbı bsy gördüm pecete de normalmi gebelıgın ilk zamanları çok stresli
Sabinaa12 Kumsal_13 ben 8 ci haftadayım bende de oluyodu 3 4 gün oldu sonra olmadı olada bilir hamilelik boyunca çok az geliyosa 1 2 damla korkma fazla geliyosa doktoruna git görün ilaç yazacaktır
Seda35 Kumsal_13 Biraz önce benimde aynı şey oldu 5. Haftadayim varla yok arası belli belirsiz tedirgin oldum ama kan diyemem artarsa yada belirgin bisey olursa doktora gitmeyi düşünüyorum umarım birseyin yoktur canım dikkat et kendine
Kader5665 Fazlaysa eğer bence Gidin bende 5 haftalıkken olmuştu köyde kaldığım için ve ilçede doktor bulunmadığı için gidememistim düşük oldu maalesef tedbir almak gerçekten önemli şuan pişmanlığını çekiyorum
Babysharkk Haftaya kadar iki üç haftada bir yaşadım, insanı aşırı strese sokan bir şey, gördüğümde günüm mahvolurdu. Tüp bebekti benim progesteron desteği alıyordum zaten, dolayısıyla doktorlar hem tüp bebek doktorum ki kendisi prof, hem sonradan gittiğim doktor normal olduğunu söyledi. Kırmızı kan endişelendiriyormuş genelde. Fakat yine de doktorunla paylaşman gerek bu durumu gerekirse hap iğne vs destek olucu şeyler kullandırıyorlar. Kese etrafında kanama alanı falan olabiliyor bazen. Kendini yorma, ayaklarının altına yastık koyarak uzanıp dinlenmeye çalış.