Kbr_94 şuan 14+3üm ve yaklaşık 5.haftadan beri bulantım var. 7.haftadan sonra asıl kendini gösterdi. Görümcelerim böyle kötü olduğumu görünce şoka giriyor, hiç bulantı gibi sorunları olmamış ikisininde ikinci çocukları arka arkaya oldu biri 2 biri 2,5 yaşında. Bazı kadınlarda gerçekten olmuyormuş. Bende olmasa iyi olurdu sadece peynir ve ekmekle geçti aylarım ve ilaçta cabası :(