Kkkrks Kızlar kanımda pıhtılaşma var ve değeri İğne kullanmama rağmen birden 1900 kere çıktı Bu sorunu yaşayan var mı aranızda ? Yaşayan varsa Ne gibi yollar izlediniz
birmelekannesi0 Kkkrks benimde covidden dolayı değerim 1990 çıkmıştı 5 kutu oksapar kullandım dün tekrar kan verdim 3400lere çıkmış doktor kullanmaya devam edeceksin dedi hem bebeğin içinde faydalı kan akışı güzel sağlanır dedi 22 haftalığız bizde
Kkkrks 58ee İğne kullanıyorum ilklerde düştü değeri ama şuan doktorum günde 2 kullanmayı doğru bulmadı aynı tedaviye devam edeceğiz diyor Ama yükselmiş de
birmelekannesi0 Kkkrks 1 kez vuruluyorum arttırma yapmadı bende şaşırdım belki doktorumu bile değiştirebilirim bu son kontrolde çok memnun kalmadım.
Kkkrks birmelekannesi0 Valla bende öyle düşündüm sanki ama Göğüs hastalıklarına git dedi gittim Göğüs hastalıkları çok normal kullanma iğneyi bile dedi kadın doğumda çok yükselmiş dedi ikilemde kaldım