Rumuz_07 ben ilk aylarda ıslak mendil almayı düşünmüyorum bize bile önerilmezken bebeğime kullanmak istemedim temizleme pamuğu aldım stokladım uygundan kaynamış ılınmış suya koyup onları kullanıcam zaten çoğu doktor da pamuk tavsiye ediyor en azından 6ay geçene kadar sonrasında deneyerek cilde göre alırım dedim