bsrgdn Kızlar ben hamilelik başından beri devamlı sivilce ile uğraşıyorum cildim kötüleşti böyle olan var mı 12. Hafta hala geçmedi
funnymummy bsrgdn sivilce değil ama kuruluk ve kızarıklık olmuştu bende hem mevsim hem de hamilelikten krem kullanıyorum düzeldi şükür bayağı
bsrgdn Benim en başında beri böyle ya yüzüm sivilce doldu cinsiyetle bi alakası var mı acaba daha belli değil gerçi
nazosss bsrgdn Cinsiyetle alakası falan yok. 🤦🏻♀️ Benim de yüzüm hala çok kötü. Doktorum normal diyor. Değişen hormonlar yüzünden oluyor. 14 haftalığım hala daha çıkmaya devam ediyor.
Dyg12 @bsrgdn Başlarda benimde böyleydi sırtım yüzüm gogusum her yerim sivilce dolmuştu. Şuan 20. Haftamdayim kurudum.. Kupkuru oldu cildim neme doymuyor bilginize :)
bsrgdn Benim 12. Hafta göğsümde yırtılma olmuş şimdiden ya hem sivilce hem kuruluk var doğuma kadar çatlaklar dolacak heryerim 😔
Dyg12 @bsrgdn @bsrgdn çatlayan ya da çatlamaya eğilimi olan bolgelerinizi bol bol nemlendirin. En azından geciktirir,azaltirsiniz.