Asli_19 bebek aşağı geldiyse eğer alanı müsait ise yapabilirsin canım yapan çok insan var illaki bi yerine takılı çıkıyor ve bu doktora bağlı kontrol ettikten sonra çıkışı eğer kordonu sıkmazsa yaparsın der mutlaka ama eğer onu aıkacak bşy ise mecbur sezaryen der hayırlısı olsun üzülme senin elinde değil artık öyle seyler bebeğin sağ Salim doğsun yeterki