ADnz lansinoh almıştım baya iyiydi emzirme dönemimde de kremi silmeden emzirebiliyodum ama şuan çok pahalı doğumdan sonra doktorum göğüslerin yara olabilir deyip krem olarak hametan yazmıştı sarı renkte olan emzirmeden önce güzelce temizlememi söylemişti oda iyi gelmişti