Dlanoglr -Hale- canım ben ilk gebeliğimde 40+1 de sabah nişanım geldi gittik açılma 1 cm idi ben de eve gelip otu suya koydım kareler ettim ogünün gecesi evde geçirdim sabah doğuma gittim ama faydası var mı yok mu bir şey diyemiyorum