Doğumdan ve 6 ay emzirmeden sonra ilk yaptıracağım şeylerden.. Kızlar kadının kadına mahremi var biliyorum. Günahından da çekindim ama jilet kullanarak sürekli kendimi kesiyorum, hele hamilelikte ne kadar zor olduğunu görmüş oldum. Bide cinsel yönden her seferinde bi iki gün içinde eşime yaklaşırken hazırlıklı olmak zorundayım bu da beni demoralize ediyor ya da uzaklaştıyordu. Bu kendini kesme konusu zaten benim en çok zorlayan şeylerden. Kaç kere kanattım çizik attım belli değil. Bugüne kadar yaşı büyükler hep çocuğun olmaz diye lazerden korkuttu.. Gün sayıyorum artık bunun bir zaruri ihtiyaç olduğuna karar verdim 😁😁 ne düşünüyorsunuzz?