Momtoobee Kızlar 4+1 haftalık hamileyim. Çarşamba gününden itibaren ara ara hafif kahverengi lekeler geliyor. Doktora salı günü gideceğim. Ama bu durum normal mi? Yardımcı olursanız çok sevinirim 🙏🏻