Arkadaşlar 32+1 haftalık hamileyim. Kabız oldum. Tuvaletten çıkamadım ıkındım resmen sonra peçeteyle sildiğimde kırmızı kan oldu peçete hep elim ayağıma dolaştı. Sonra sadece arka kısmı sildim kanlı oldu peçete yine ama önde kan gelmedi. Simdi gelmiyorda sadece sildiğimde geldi.. elim ayağıma dolaştı eşimi bekliyorım. Bebeğime birşey olmamıştır değil mi?