denizers doktor az yada cok dememisti kese cevresinde kanama var demisti sadece hatta usg den gosteriyordu bak bu cevrede diye ama anlamadugim icin baksamda goremiyodum 😁
Cok şükür 3 haftada toparladi kendini deidgim gibi sadece agir kaldirmiyodum hani koltuk cekmek masa cekmek hali kaldirmak gibi seyler haric onun disinda herseyi yapiyordum deidgim gibi hatta kursa gidiyordum o zamanlar aylar önce sabah 8 de evden cikiyodum 3 e kdr kursum vardi saat 5 6 ya kadrda ordan oraya geziyordum
Ama en onemlisi suki hic bir zaman o sure zarfinda ve sonrasında kafama takmadim doktorum tek bisey demisti bu kanama olsun vrya olmasin
Asiri siddetli kasik agrin ve kanaman olmadığı surece diger hersey normal kafaya takilcak bisey yok bu kdr diyorum hic unutma dedi ve oylede yaptm harika bi hamileleik gecirdim simdi 32 haftalik olduk oglumla oyun bile oynuyoruz o icerde ben disarda 🤗🤗