Oyku3005 33 haftalıktan selamlar😊 kızımın sadece bezi eksik kaldı. Hastane için anneler kendiniz için ne aldınız bide Pijama olarak kaç tane gerekli birde trendyol dan getiren varmı önerilerinizi alayım😊
Edadrmz Oyku3005 canım ben 2 tane öncen düğmeli pijama takımı koydum 1 tanede çekim için gecelik sabahlık takımı . Depent iç çamaşırı emzirme südyeni bide kişisel bakım mazemelerimi koydum😊
Cansugamze_ Bana 1 pijama yetmişti ama alt pijama olarak 2 tane koydum kanama geçerse dışarı falan die bez olarak slpy almıştım hastane de falan sızdırma yaptı can bebe aldım sızdırma yapmadı daha sonra primaya geçtik zaten
Cansugamze_ Oyku3005 bn normal evde de giyebileceğim düğmeli yüksek bel pijama aldım rahat ettim birzda salaş gibi iyi oldu rahattı
Cansugamze_ Oyku3005 1 tane de hamile iç çamaşırı koydum yanıma 1 paket depend almıştım iç çamaşırına gerek kalmamıştı 3 tane koymuştum iç çamaşırı kullanmadım valla hastaneden çıkarken depend kullandım onun da üstüne hamile iç çamaşırını giymiştim kanamam geçerse falan die oda geçmemiş zaten
Oyku3005 Cansugamze_ bende internette arıyorum bulamıyorum iç çamaşırı 🤦🏻♀️ o depend dediğiniz külot gibi mi bide ben normalde pedi normal uzunlukta kullanıyorum onu alırsam hasta bezine gerek kalmaz demi
Edadrmz Oyku3005 lcw dan almıştım ben canım indirimdeydi normal evde giydiğimiz pijama takımından aldım 😊
Cansugamze_ Oyku3005 evet depend külot gibi baya da rahat bn ped hiç kullanmadım sürekli depend kullandım kanamam da uzun sürmedi zaten ilk gün çok geldi diğer günler normal adet kanaması gibi ped alırsanız da uzun olanlarından alın bnce garanti olsun