eso14 ay ben burda soda içtim bebeğim erir mi ve buna benzer postlara yazdığım zaman hep linç yiyorum ondan öyle sandım skdkkf bişey olmaz canım ya tak hevesini al bir sürü şey zarar ona kalsa. Kadın kola içtim diyeni linçlemiş zararlı diye. Bi baktım günde bir paket içiyorum ben bişey olmadı çok şükür bebeğe yazmış başka posta skdkkff o yüzden seni linçleyene de kulak asma 😂