aleynabektass 23+3 haftalık gebeyim dünden beri vucudumda tatlı bir kaşıntı var doktorum gebelik kolestazı olabilir gel kan tahlilyapalım dedi korkuyorum bu süreci sorunsuz atlatan varmı ? Kaşıntım şiddetli değil ara ara hafif oluyor
esinnnnn1 aleynabektass benim çok siddetliydi ağlıyordum çok şükur ilacını kullanınca normal hayatıma devam ettim ara ara kaşıntılarım var ama o kdr değil. Sürekli takip ediliyor değerim çünkü bebek icin çok riskli bir durum