Hs4523 merhaba bugün Ali beye gittim. Kesinlikle randevunuz kaç olsada erken gidin çünkü dünden yetişemediği için bugüne sarkan hastalar oluyor ve siz belli saate randevu almış olsanızda hemşire sıraya koyduğu için sizden 5 dk önce gelmiş kişiyi önünüze koyuyor benim randevum 10 daydı ki ilk randevuydu 9 da oradaydım önümde 7 kişi vardı ödemeyi yapıp kayıt yaptırdıktan sonra kağıtları hemşireye verdim beni sıraya koydu ancak 11.30 da girebildim doktorun yanına klasik bilgilerimi aldı yaklaşık 15 dakika ultrasonda inceledi işlemi bittikten sonra gerekli bilgileri verdi bi sıkıntımız yokmuş sükür herşeyi normalmiş bi kağıt doldurdu bizi gönderdi toplamda 30 dakika kadar sürdü muayene tatmin ediciydi evet ama diğer doktor yorumlarında gördüğümüz her organını bize gösterdi anlattı bi saat inceledi falan gibi özel bi durum yoktu. Kendisi inceledi ölçtü işlemi bitince açıklama yaptı o kadar 🙋🏻♀️