_bebegimibekliyorum_ elevit vitamin hapını kullanırken yanında baika bir folik asit kullandınız mı? doktor hapın içinde var başka folik asite gerek yok dedi, eczacıda folik asitte kullanabilirsin zararı olmaz gibi konustu
umayben _bebegimibekliyorum_ kaç haftalıksın canım ben 18 de kullanmaya başladım eleviti ondan önce folidoce ve iMom kullandırtıyordu doktorum 12 haftayı geçtiysen ayrıyetten folik asit kullanmana gerek yok bence de elevitte ki yeter