Yusufdemir Kızlar bugun doktora gıttım Tam 38 hafta 3300 dedı kılosu sızce nasıl sızlerınkı nasıldı ve persembe dogumum var üç gğnde bı bebek en fazla kac gram alırki
ElifKarata Yusufdemir canm benm 37+0 da 3500dü ama doktor hafta olarak 2 hafta önce demişti senin ki bence olması gerkn kıloda
essrasr Yusufdemir 37+6da 3327 dedi doktorum hatta bir tık iri bebeğin dedi sizinde öyle haftasından 3-4gün ileride normalde 3200-3250 yazıyor 38.haftada
Kbra91 Benimde 35 normalde bugün doktor 37 dedi kilosu 2.800 bu durumda erken olur mu ki😍 kavuşmak istiyorum artık😁😁