Annebebek34 Arkadaşlar boşanma aşamasında olduğum için baya kötü haldeydim psikiyatri antidepresan verdi ilacı kullanmak istemiyorum ama hiç bitmeyen ağlama krizlerimden üzülmekten bıktım kullanıp bebekte sıkıntı yaşayan var mı
Esrergc Annebebek34 Mom727373 Ben agır panik atagım doktorum kontorulunde antidepresan kullanıyorum kullanıp doguran bisürü arkadaşım var cocukları sapa saglam doktorunuz danışın bana bu tür ilacları kesmenin cok tehlıkelı oldugunu soylemıstı hamılelere uygun ılaclar mevcut
Mom727373 İnsan kötü zamanlar yaşayınca kötü duygular yaşayabilir; ağlamak üzülmek bağırmak bunlar olağan. Kendinize üzülmek mutsuz olmak için vakit ve hak tanıyın. Kolay şey değil yaşadığınız şey. Antidepresan aglamanizdan çok zarar verir bebeğinize.
Esrergc Annebebek34 cipralex 20 mg dörde bölüp içiyorum benim panik ataklarım çok agır geciyor doktorum ilacı bırakırsam daha kotu olacagımı soyledi hamilelikte olsa bu tarz ilacları kesmediklerini söyledi siz doktorunuza danışın
Esrergc Annebebek34 unutmayın siz iyi olursanız bebeginizde iyi olur bende hamileligimin ilk aylarında eşimle bosanma kararı almıstım sonradan barıstık ama genede çok zor bi süreçti benim için sizi çok iyi anlıyorum