aysefatma12 kuzenimin bebegi de 28 haftalık doğdu Aralık ayında. O da biberon denedikleri zaman yoruluyordu yavaş yavaş denediler sonra emzirmeyi denettiler kuzenime biberondan daha iyi kavrayıp dhaa iyi beslenmesi sonrasında da 2 ayı dolmuştu zaten çok şükür çıkardılar. Normaldir şuan bu durumu yaşaması kafanızı takmayın az kalmıştır Allah’ın izniyle kavuşmanıza 🤲