Sevdaa1 doğum yapma şeklini seçen aslında biz anneler değiliz bebişin ta kendisi. Normal doğum isteyipte olmayanlar çok fazla İnan bana da aynısını söylüyorlar ama bebeğim için sağlıklı olan neyse onu yaptırıcam diyorum. Atıyorum mesela normal doğuma aldılar seni bebeğin suyu bitmek üzere doktorun sezaryene alıyor sonrasında seni bebeğin sağlığı için ? Veya bebek dönmüyor makat gelişi oluğu için sezaryen oluyo anne. Önemli olan bebeğin ve annenin sağlığıdır gerisi ne demişse umrunda bile olmasın.🥰🙏🏻