Zeynokus Bsrefe belirli bi azamla gözlemlediyseniz kontorl ettirmeniz gerekir doktorum bana oyle demisti hareket azlığı varsa gel die güçsüzlük icin bisey diyemem belki duruşundandir
ArenKubra Bsrefe 35+5 im 3 gün önce Bu sebepten hastane de bile yattım 1 gün. Sürekli nst deydim ben hareketleri hissetmiyorum, hissetsem de çok güçsüz ve az. Ama nst ye bakınca doktor herşey normal dedi. Bıgun toplasanız 3 kez hareket etmiştir hafif hafif çok takıyorum kafama
AysunUgur Bsrefe aynı haftadayım 2 gündür bizde de böyle kuzum, büyüdükleri için sanırım, pazartesi bende hastanedeydim herşey iyiydi, nst de iyi çıkmıştı, salı da kontrolüm var bakalım doktorum ne diyecek