Glmsr Kızlar herkese selam😊39+1 günlük hamileyim çok sorunsuz güzel bir hamilelik geçirdim normal doğum istedim hep bebegm 3300 bugün çatı muayenesi olacaktım doktora gittim ama bebek kanala girmemiş dedi doktor sebebine bakalm dedi 2 defa kordon dolanmış boynuna normal doğum yapamazsan riskli olur bu riski göze alabilir misin dedi mecburen sezeryan olucam yarn sabah 9 da inşallah kavuşucam bebegime dualarınızı eksik etmeyin lutfen cok heyecanliyim😍👶🤗💕