Greyfurt Hanımlar merhaba elimde 10 kutu geçkin oksapar 04lük var gerçekten ihtiyacı olana vermek istiyorum hayrıma gerçekten ihtiyacı olan yazsın iletişime geçelim kargo ücreti ödüyecek tek.
birmelekannesi0 Greyfurt acaba hâlâ elinizde mevcut mu ? Dün doktorum yanlış rapor yazmış 5 kutuyu 230 TL’ye aldık, ve şuan 22 haftalığız, eğer banada verme şansınız varsa 5 kutu verebilir misiniz
58ee Greyfurt gittiğim devletteki doktor üniversitedeki kadın doğuma git raporu onlar çıkarıyor dedi oraya da henüz randevu bulamadım dahiliye çıkarıyor dediler dahiliyede doktor da ben çıkaramam gebelik oldugu ıcın dedi suanlık parayla alıyorum randevu bulursam çıkarttırıcam ınsallah
58ee Greyfurt bende 4 5 kutu isteyecektim 🌺 zaten öyle böyle bi şekilde rapor cıkarttırmam gerekıyor önümüzde uzun aylar var sakaryadayım ben
Zuhreayca Greyfurt merhaba elinizde mevcutsa talibim 36 haftalık hamileyim bende kullanıyorum malesef doğumdan sonra da devam etmem gerekiyormuş
Kkkrks Eğer elinizde varsa bende almak isterim gerçekten ihtiyacım var ilaçlarım çok pahalı rapor alamadım bende Ve pıhtılaşma değerim çok yüksek moralimi çok bozdular canım çok sıkkın bebeğime bişey olacak diye korkuyorum
Kkkrks Greyfurt Çok teşekkür ederim size gerçekten dua edeceğim Allah karşıma çıkardı sizi gerçekten Rabbim gönlünüze göre versin 🌸