Nur-01-35 özel hastanede takipliyim o yüzden orada yaptırdım
Sabah 8 de gittim aç karnına
Önce kan aldılar sonra parmaktan ölçüm yaptılar
Eğer yüksek çıkarsa yükleme yapamayız dediler
Sonuç çıktı 40 dakika sonra filan
75 mg olan bir içeçek verdiler bunu olabildiğince kısa sürede iç dediler bir kaç dakikada içtim
Kusarsan bir şey yiyip içersen geçersiz sayılır dediler
Hatta hastaneden çıkışımı kattan ayrılmamı bile uygun görmediler
Bir odada bir saat bekledim sonra kan verdim
Üstüne tekrar bir saat bekledim yine kanımı aldılar 🤦🏻♀️
Sonuçlar çıkınca doktorumla görüştüm