busrackr Kızlar merhaba 35+3 haftalık hamileyim. 3 gündür her sabah belimin ağrısıyla uyanıyorum sanki adet olduğumda ağrıdığı gibi. Doktor bebek dönmüş dedi ama çatı muayenesi falan yapmadı. Bi arkadaşım sancın olabilir bazen belden girer dedi. Bilgisi olan var mııııı
Tugceelanaz busrackr Yalancı sancı deniyor buna , bebek kanala inmeye çalışıyor o yüzden sancılanıyorsun. Baskı yapıyor artık. Sıklaşırsa , düzenli gelirse gerçek doğum sancısıdır . 33 haftalık oldum bende 2 sefer banada oldu ayni şekilde .