Elisediz Kızlar 30 Nisan’da erken gebelik testi yapmıştım çok çok silik çıkmıştı varla yok arası bişeydi bügün yine yaptım siliklik gözükmeye başladıı belirginleşti azda olsa https://resimyukle.io/r/H3ANqDgNQC
MiracAlpinveUmutunAnnesi Elisediz Silik bir çizgi var kan testi vererek kesinlestirebilirsiniz hayırlısı olsun
Sevdanindogasi Elisediz bende erken gebelik testinde çok çok slik biz çizgi çıkmıştı varla yok arası iki gün sonra az bilet belirginleşmişti ama yine çok çok slikti. Kan verdim 52 beta hcg ile hamile olduğumu öğrendim 😊
_ozlmm Elisediz benim de böyle silik çıkmıştı adetime 6 gün varken yapmıştım ertesi gün kan verdim 32 çıktı ☺️Bence gidip kan ver İnşallah sende olumlu haberler alırsın 🙏🏽