Basak178 5 haftalıkken bnım 8 cıkmıstı hemen ılaca başladılar suan 16. Hftadayım 3 haftda bır takıpteyım sureklı bakılıyor bnde her gttıgımde soruyordum hıc doğru duzgun bılgı veren olmamıstı dun guzelde açıklamasını yptı endokrın dr hemen ılaca baslaggımız ıcın zararı olmaz duzenlı kullanman onemlı dedı 2.9 uzerını aşmaması lazımmış