meltemm Beneği besleyen damarlarda kireçlenme varmış 3gün yatış dedi doktor nts de olmalıymşm başına böyle bişey gelen var mı
Duamm meltemm Doktor yatışını vermiş zaten ordan bilgi vermdilermi cnm hiçbi fikrm yok knuyla ilgli allah yardmcn olsun umarm kötübişey çkmaz
Melikezturk meltemm Allah şifa versin canım başıma gelmedi öyle bişiy inşallah düzelir bebeğini sağlıkla gene alırsın kucağına inşallah
Meyland meltemm çok geçmiş olsun canım. Hiçbir fikrim yok konuyla ilgili. İnşallah en kısa zamanda düzelir. Doktorun bir açıklama yapmadımı?hastanedeymişsin bence orda sor burda yanıltıcı cevaplar da alabilirsin
Gulsummldr meltemm allah yardımcınız olsunda ilk dwfa görüyorum böyle bi sorunu. Böyle bi konu bile görmedim burdaki hertürlü nane var. O yüzden cevap alamıyosundur bnce
Beratalpinannesii Başlığa acil yaz bidaha saçma şeye de öyle yapıyolar canım ALLAH yardımcın olsun bu arada bilgim yok konuyla alakalı
Hafizeipek Beratalpinannesii başlığa acil yaz bı de kaynanamla ilgili de mesela kocişiniz evde size nasıl sesleniyor diye post aç bak kaç tane cevap geliyo 😂