Kızlar, salı günü doktora gitmiştim cuma tekrar gel demişti bugün gittim. Bebeğim çok az hareket ediyor. Doktor sebebini bulamıyor. Her şey yolunda görünüyor diyor. Suyu iyi, plesentada sıkıntı yok diyor. Nst de her şey yolunda görünüyor ama bebek hareketleri çok az. Normalde çok hareket ederdi. Yememe dikkat ediyorum, bebeğin gelişimi normal, kendimi yoran bir insan da değilim. Neden olabilir sizce? Fikri olan, başına gelen var mı? Dün 10 kere hareket etti. Bugün daha 3…