İlk dozu olurken yakıyor ve 5 dk fln sürüyor. O gün buz ve kolonya tut demisti hemşire tuttum ama 2. Günden itibaren giderek ağrıdı kolum 5. Günde fln aşı yeri top gibi şişti beze oldu. Bir hafta da anca gecti üstüne yatabildim rahat. İkinci dozdan asiri korktum daha da kötü mü olur diye. Olurken yine yandı eve gittim buz tuttum bir saat fln ama bu sefer korktuğum gibi olmadı 4. Gün şu an baya az ağrısı zor da olsa üstüne yatabildim