Meraba arkadaşlar 30 haftalık hamileyim 2. Gebeliğim Çankırı da yaşıyorum ilki sezeryan oldu ve doktorun dikiş hatası yüzünden doğumdan sonra sıkıntılarım oldu. Bu yuzden burda degil ankarada dogum yapmayi düşünüyorm ankara sehir hastanesinde bana onereceğiniz doktorlar kimler yardimci olursaniz çok sevinirim