ebruneco1108 Selam Kızlar. Biz 33+2 olduk. Son günlerdir vajinamda ağrı ve baskı var. Bugün daha da çok var. Yataktan kalkarken felan çok ağrıyor. Sizdede böyle oluyormu? Aceba bebekmi baskı yapıyo?
Esmaonur ebruneco1108 bebek kanala inmiş olabilir. Bizimde 32. haftadan beri kanalda ve yataktan kalkarken içim kesiliyormuş gibi acı çekiyorum sürekli baskı var ayağa kalktıkça doktor normal dedi
ebruneco1108 Esmaonur evet olabilir Allahım Hayırlısıyla Sağlıkla kucağımıza aldırmayı nasip etsin inşAllah