Cicegimm tüp bebek 5 haftalık benimde. Doktorum geçen hafta kanamaların olacağını söylemişti normal olduğunu söyledi bir kaç gün önce ve bugün lekelenme şeklinde kahverengi akıntı gibi bişey oldu ama normal eğer ağrılı kırmızı koyu renkli parçalı kanamalı ise büyük sıkıntı olurdu yine de doktorunuza bir sorun bana proluton yazdı kanaman artarsa hemen yaptır bana gel kontrole demişti