3273 Simayimmmmm idrara çok sıkışıp yapılır diye biliyorum, hayırlısı olsun hersey gönlünüzce olsun inşallah 🤲🤲😇
_ozlmm Simayimmmmm bende akşam yapmıştım ve çıkmıştı bence olduktan sonra ilk idrar son idrar fark etmiyor
Simayimmmmm @“3273” bende idrara skisiyim o zaman canim teşekkür ederim ikinci çocuk çok istiyorum 🤗🤗
Beocrea Yapılır yapılır ben akşam yapmış olmama rağmen pozitif çıktı. Reglimden 3 gün önce erken gebelik testi yapmıştım. Ertesi gün de normal kaset testle denedim yine akşamdı onda da pozitif çıktı.
Simayimmmmm Hepinize çok teşekkür ederim cevaplarınız için inşallah çıkar 🙄🙄🤲🤲 çünkü adetime 1 hafta falan var daha
Denizvegokyuzu Simayimmmmm aslında her zaman yapılabilir ama sabah ilk idrarla yapılması daha iyi sonuç veriyormuş 👍🏻