Kızlar kendimi bildim bileli adet düzensizliğim var hiç takmıyordum önceden ama artık çocuk düşündüğümüz için inanın geciktim mi ne zaman test yapıyım bilmiyorum son adetimin üzerinden 35 gün geçti üç ay öncede kürtaj oldum boş gebelikten iyicene düzen şaştı 40 günde falan adet oluyorum biliyorum hormon testi için adetin 2. Veya 3.günü gitmem lazım ama adet düzensiz ne zaman geleceğini bilmiyorum hemen randevuda bulmak mesele öğleden sonra bi gideyim adet olunca da doktor direk gel der heralde bilmiyorum adet olmadan da adetim düzensiz diye gitmek saçma mı olur doktorun yapabiliceği bi şer varmıdır ki bugün