Yigitinannesiyim Kızlar ben hay day oynuyorum şuanlık zaman geçirmek için var mı oynadığınız şöyle saran oyunlar 😄
Deletedmom727271 Hay Day oynuyorsanız, Township i de sevebilirsiniz kızlar. İkisini de oynadım ben 😊😊
Deletedmom727271 Yigitinannesiyim oda çiftlik şehir oyunu uzun zaman oynadım ama bir çocuk ve hamilelik derken bıraktım. 😊😂
mucizeolsunn Yigitinannesiyim bende hay daya sarmıştım bıraktım 😄 eşimle beraber mobile LoL olan wild rift oynuyoruz arada, bir de sevdiğim bir oyun daha var samshing four onu da yeni keşvettim oynuyorum bakalım güzel baya 😀