Gamze__79 Kızlar 25.haftama gircem 2 veya 3 hafta sonra bebişin kıyafetlerini yıkamayı ve ütüleme yi düşünüyorum erken mi acaba
Fatma29 Gamze__79 yikayip ütülemek için erken değil canım bir an önce yap kurtul bence az gibi gözüküyor ama baya çıkıyor yoruyor insanı. Iyice ağırlasmadan yapman en iyisi
Edadrmz Gamze__79 canım ben 31.haftamda hepsini yıkayıp ütülemiştim erken değil bence sonra ağırlaşıyosun zaten
Gamze__79 Fatma29 evet canım az gibi ama işin içine girince çok cidden herkes diyo erken Bende yapmak istıyorum Bi an önce
Esmaonur Gamze__79 ben 28. Haftamda yıkadım ütüledim hastane çantasını hazırladım. Tek başıma yaptığım için ütü konusunda özellikle çok zorlandım. Giderek daha da ağırlaşıyoruz. Eğer tek yapacaksanız söylediğiniz hafta gayet ideal bence
Betulsen34 Gamze__79 bende 28 de hazirladim iyiki oyle yapmisim simdi nefes nefes kaliyorum bir is yaparken
MerveeD Gamze__79 31. Haftamda yıkadım ütüledim dolabına yerlestırdım 33 haftalıgım cantasını henüz hazırlamadım
Gamze__79 MerveeD valla sabırsızlanıyorum herkes bekle bekle Dıyo ama artık bekliyrmicem heralde çantasını ama bende 35 de felan hazırlarım 😍
Betulsen34 Ozlmm_1 ben besigini nevresim setlerini çarşaflarını falan serdim. Uzerinide uzun bir carsafla orttum canim. Tozlanmaz yoksa beynimde isler bitmeyince huzursuz oluyorum
Ozlmm_1 Gamze__79 ana yüreği işte o kadar saçma sapan düşünüyorum ki bazen 😂 neyse hallettik de kurtulduk şükür 🥲