Gmz5361 Folil asit dışkıda kötü koku yapar mı acaba? Hamile değilim 2 aydır folidace kullanıyorum son zamanlarda değişik bür koku var. Bu durumu yaşayan var mı acaba?
Mom727373 Gmz5361 Ben her ilaçtan sonra idrarımda ilaç kokusu alırım. İdrar yolu enfeksiyonu da koku yapabilir ama çok agrili olur.
Pembekurdele Gmz5361 folik asit yapmiyor aslinda demir ilaclari koku yapiyor. Idrarda enf falanda olabilir yogun koku varsa ben hamile oldugumu öyle ògrenmistim idrarda koku ve batma vardi megerse hamileymisim 🙈
Gmz5361 Pembekurdele benim idrarda değil de afedersiniz dışkıda enfeksiyon var mı diye bir korktum doktora gitsem mi bilemedim
Gmz5361 Pembekurdele idrarda koku olunca da belirtiymiş demek bilmiyordum, qrrık buna da dikkat ederim 🤭
Pembekurdele Gmz5361 siz yinede gidin hem gebelikte düsünüyorsunuz diskida bakteri vs varsa oda tehlikeli çünkü ilac kullanmaniz gerekebilir bebek öncesinde idrar testi ve gaita verirsiniz icinizde rahatlamis olur 🌸