User1244 yarını değerlendirsen de iyi olurdu ama doğum yapacaksa yanına gideceksen o da zor galiba 🤷🏻♀️ İnşallah gebeliktir de gerek yoktur ☺️ Gebelik testi varsa yanında bir yap istersen belki çıkar ama çıkmazsa da üZülme benim de ilki negatif çıkmıştı bir kaç gün sonra pozitife döndü