Kizilkafaa Koalam27 Ben de 15 ve 16’da yaşadım şu anda 17 haftadayım Ararı yine yaşıyorum yani acile gittim bir sıkıntı yok dendi enfeksiyon varmış ama enfeksiyon da mı oluyor bilmiyorum ben de de oluyor anlamadığım bir şekilde acaba bebek büyüyor da ondan mı oluyor ben de şaşırıyorum