gizzemj Aranızda hamilelikte corona geçirenler var mı? Nasıl bi yol izlediniz nasıl bir süreç geçirdiniz 28+6 günlük olduk. Dün gece inanılmaz zor geçti
Icimdekihuzur gizzemj nasıl belirtiler yaşıyorsunuz.bende tüm kemiklerim kırılıyor gibi ama ateş yada öksürük hiç yok suanlik.doktorum sadece parol alabilirsin dedi.
elifbzdmr28 gizzemj daha yeni atlattim canım bnde bol bol su iç meyve ye dinlen bol bol turşu da yiyebilirsin ye bnde ağır geçirdim hiç ilaç almadım canım ama sen dayanamazsın parol icebilirsin bana da öyle soylmisti doktor
gizzemj Icimdekihuzur Bendede vücudum dökülüyor gece hiç uyuyamadım öksürük çok olmasada oda var Ateşte gece çıktı. Tabi bide üstüne mide yanması cektim🤦🏼♀️En son kustum öyle rahatladım
aslikadir gizzemj su çok iyi geliyor r bolca için. Soda, ayran sıvı şeyler tüketin. Bende yogun eklem agrısı ve öksürük oldu. Kan sulandırıcı verdiler 6 gun kullandım. Şimdi 1 ay geçti ama öksürük kaldı
Mucizebb aslikadir canm 1 aylik hamilelikte de kan sulandrici veriliyormu ki hic eve gelmediler gorevliler
Sblonbs Benimde çok yoğun geçiyor, kemiklerim kırılıyor gibi vücut ağrısı, kusma, ateş gebeliğimin de 10.haftasındayım çok endişeleniyorum
aslikadir Mucizebb ben Ankaradayım şehir hastanesi acile gittim kovid oldugumu söyledim. Hemen kan vs alıp recete verdiler. Telefonla aradıkşarında hamileyim dediğimde gitmemi söylemişlerdi. Kendi doktorum da yönlendirdi yoksa bende gitmezdim