Gamzecagri Ben de de çok fazla akıntı vardı ve akıntıda koku vardı ondan sonra acile gittiğimde enfeksiyonun olduğu söylendi kanla idrar tahlili veriyorsun bana Vajinal fitil verdi yani çalışıyorum ama bazen ekran veriyor muş bazen hak veriyor muş fikir bence daha kolay akşam gece yatarken atıyorsun zaten ama mutlaka ihmal etmemen gereken bir durum sonuçta enfeksiyon hamilelikte riskli bir durum olarak görünüyor yani mutlaka akşam bir acile uğra derim