Havvauslu yok kuzum ilk defa senden duyuyorum bir sürü postdan okudum fazla dozu idrarla atılıyor doktorum da öyle demişti ama bana zaten fazla değilmiş doktoruma hep güvendim ki zaten dozu yuksek değil hamilelikten önce kullanmadım da 5 mg bana ve bebege şu zamana kadar yan etkisi olmadı çok şükür olsaydı vermezdi zaten çünkü kan pihtilasmam var ve doktorum çok iyi çok güveniyorum tercih senin doktor senin zaten 3 ay kullanıyorsun sonra içinde bursuruu vitamin olan ilaçlarına dönüyor ilaci dozu en az 4 mg olmalı benim 5mg zaten 4 ten azı işe yaramıyor bebek bu zamanda tam gelişme dönemi dediğim gibi çık memnunum