Brylmz7 Yani aslında bu sizin kararınız burada size tut veya tutma diye biz herhangi bir fikir de bulunamayız bence ama siz zaten cümlenin içerisinde benim tansiyonum düşüyor demişsiniz ben de dört aylık hamileyim aç kaldım anda tansiyonum düşüyor kusmaya başlıyorum kötü oluyorum bundan dolayı da bebeğimi ve kendi sağlığımı riske atamam, sonuçta bebegimi aç ve susuz da bırakmak istemediğim için oruç tutmak istemiyorum şu andaki ben her sene çocukluğumdan beri eksiksiz tutan bir insandım ama bu sonuçta dinimizde hamilelere tutmak zorunlu sayılmamış hatta tutmamız gerektiğini doktorlar tarafından söyleniyor siz isterseniz bunu bir doktorunuza danışın ya da istiyorsanız birinci gün orta bir de sonunda tutabilirsiniz yani nasıl söyliyim bilmiyorum ama benim fikrimce ben tutmayacağım