Pemberuya bende Ocak ayında içtim Şubat’ta adet oldum . Adet düzensizliğim var ilaçsız adet olamıyordum . Sonra günlerimi değerlendirdim 6 martta adet gerkeiyordu uygulama göre ama olmadım . Evde test yaptım çıkmadı . Kasık ağrım oluyor arad bı bide akıntım var beyaz uzayan mart ayından beri . İnşllah bende hamile kalırım.🙏✨ 1. 5 sene oldu Eylül’de 3 yıl olcak evlendiniz rabbim herkese nasip etsin banada inşllah eder 🙏 ben adet oldum yani bana yaradı