MerveEroltekin 32.haftada alınması gereken raporu hangi hastahanelerden aldınız ücretleri ne kadar devlet hastahaneleri verebiliyormu
sgenc MerveEroltekin herhangi ir devlet hastanesinden randevu alıp raporu alabiliyorsunuz. ben bugün 32. hafta çalışabilir raporu aldım. kendi doktorumun sgk ile anlaşması olmadığı için en yakın devlet hastanesine gidip rapor istedim.
MerveEroltekin sgenc aynı şekilde benmde doktorumun anlaşması Yok herhangi bir hastahaneden gidip alabiliyorum yani bir sıkıntı olmuyor Cevabınız için teşekkür ederim :)
sgenc MerveEroltekin ben garantiye almak için geçen hafta 31+3 te gitmiştim. olmazsa başka yere giderim diye. ultrasonla baktı yapılan testleri falan sordu. sonra 32+0 da pazartesi gel raporu vereyim dedi. bugün gidip raporu aldım.
dddy Deda takipli hastasıysan almıyor eğer sadece rapor almak için geldiysen alıyor yani benim çalıştığım hastane öyle diğerlerini tam bilmiyorum