SmyyeeA 13 haftalık hamileyim başlarda her gün kusuyordum bir kaç gün geçiyor sonra tekrar ve bir kaç gündür de çok başım ağrıyor ve bazen vücudum ağrıyor kendimi çok güçsüz hissediyorum benim gibi hamilelik geçiren var mı ? Neler yapıyorsunuz bu sorunlar için
Caglaasya SmyyeeA 5 haftalıktan itibaren 10 haftalığım hergün kusuyorum midem bulanıyor koku hassasiyetim hat safa da ne yesem midem yanıyor bide mide yangını çekiyorum ne gece uyuşabiliyorum ne gündüz gece mide yanmasına bir uyandım sabaha kadar uyuyamadım keşke çıkarsam rahatlasam dedim sadece acı su çıkardım 2 kere kızımda hiç böyle şeyler yaşamamıştım sadece midem bulandı böyle koku hassasiyetleri fln olmadı mide yangını ilerleyen haftalarda olmuştu bu hamileliğim o kadar çok zor geçiyorki böyle artık hiç bir yere sığamıyorum çok zorlanıyorum Allah yardımcımız olsun
Ceylin680 SmyyeeA genelde alışmaya çalışıyorum .her gün yeni bişey demiyorum .ilk hamileligim zordu bu hamileliğim ilkinide aratti ama neyseki 36.haftaya girdim artık kimi zaman sadece kahvaltı ettim kimi zaman ekşi tatlı yemedim.kimi zaman gün boyu uyudum bazende sadece gezdim diyom ya her gün alışmaya çalıştım zaman bir şekilde geçiyor ama hamilelik gerçekten zor 😝🤲
Duygu388 SmyyeeA 36 haftalık hamileyim hala kusuyorm hala midem bulanıyor hala midem yanıyor halsizm bitkinim başından beri böleydim hala aynıyım ilaçlar fayda etmiyor bnde beni tiksindiren şeylerden uzak duruyorm
SmyyeeA Caglaasya Amin amin canım gerçekten çok zor buzdolabının kapağını açmak istemiyorum dediğin gibi kokular rahatsız ediyor ben kolay kusuyorum afedersin çıkarıncada hiç halim kalmıyor bazen oturup ağlıyorum resmen İnşaAllah bu süreç biran önce geçer 🥺
Busramercanne Haftadayım yani yatağa bağımlı hale geldim ayağa kalktığım an öğürüyorum.. çok zor geçiyor ve daha yolun başı.. çok korkuyorum
SmyyeeA Busramercanne Allah yardımcın olsun evet bende ayaktayken daha çok oluyor resmen uykuya veriyorum kendimi sakin ol daha yeniymiş belki bu sürecin çabuk geçer başlarda hep olurmuş ya bakalım
Nurcantas65 Canım gunde 6-7 defa kustugumu bilirim ve bişey yiyemedigimi,14 haftadan itibaren geçiyor yavaş yavaş biraz dayanirsaniz gecicek çok kotuyseniz doktor ilaç veriyor mide bulantısı için. Ben kullanmadım ama şuan 17 haftadayiz hayirlisiyla ❤️
SmyyeeA Nurcantas65 Yaa hadi İnşaAllah canım geçsin de yeter ki moral oldu bu bana az daha sabır 🥰 ben ilaç aldım ama oda uyku yapıyor zaten başımı zor kaldırıyorum o yüzden çok sık içmemeye çalışıyorum
SmyyeeA Gamze__79 herkes 3 aydan sonra geçiyor diyor işte sizin gibi geçmeyende var bende ondan korkuyorum
Gamze__79 SmyyeeA azaldı ama canım özelde ki doktor Bi tane ilaç söyledi ama ben içmek istemedim 5 tane ilaç kullanıyorum ister istemez içtiğim ilaçlardan da midem bulanıyor doktora sordum ilaçtan mide bulanır mı dıye olabilir dedi 1 tanesini sabah ac karnına içiyorum inşallah gecer sende hemen bir an once
SmyyeeA Ceylin680 evet gerçekten zor benim ilk hamileliğim neyseki sizin az kalmış Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin 🌸 Alışmaktan başka bişey elden gelmiyor 🥲
Cicekarslan Ben de öyleyim 8+3 teyim ama serumlarla ayaktayım kolumda delinecek yer kalmadı neredeyse çok kötü geçiriyorum ben de bu sürecin uzamasından korkuyorum 🥺
SmyyeeA Cicekarslan İnşaAllah uzamaz Rabbim yardımcımız olsun canım üzüldüm senin içinde korkma korktukça hiç geçmez
SmyyeeA Duygu388 Yaa böyle geçmeyende var işte ☹️ Rabbim bebeğinizi hayırlısıyla kucağınıza almayı nasip etsin az daha sabır az kalmış
kahvesever__ SmyyeeA bende çok zor hamilelik geçirdiğim ilk 4 ay mide bulantısı çektim hiç birşey yiyemedim sonra halsizlik vardı yanında 4 ayın sonunda bunlar geçti ell ayak şişmesi başladığı ve uyuşması geceleri uyanmamak ve vücudumun ödem toplaması yerinden kalkamıyorum biran önce doğurmak istiyorum.