Busrakwz Merhaba 22 haftalık hamileyim bebeğimin kilosu 438 Gr sizce iyi mi bide boyunu sormayı unutmuşum ama ultrason kağıdında 16 cm yazıyor boyu ve kilosu iyi mi
Papatya5361 Busrakwz canim herkesin bebeğinin gelişimi farklı oluyor kimsenin bir olmaz. Seninde bebisinin herseyi normal bence böyle şeyleri kafana takma yeterki sağlıklı olsunlar canım 💓🌸
B-33 Bencede iyi Boyuna bakma sen bükülmüş durdukları için kısa çıkıyor 20-25 cm oluyor hemen hemen Kilosu da iyi bence benimki 22 deyken 521 gr dı